tågtågtåg

Tjena!
Förlåt för dålig uppdatering igår, var i skolan precis hela dagen. Svenska och samhäll bev det sen till slongen och fixa iordning oss inför make up kvällen. Hår, smink och kläder. Tog sin lilla tid men blev klara i tid till förstra visningen iallafall.
Jag och Jenny hade iaf tre kunder under kvällen som vi sminkade och gav lite råd till. Tyckte det gick jätte bra med allihopa faktiskt. Så kul vad man kan göra med lite smink.
Min mamma kom som kund till sista tiden också så jag sminkade henne. Hon blev såå fin ! :)
Kommer lite bilder senare också! Jag ska åka tåg jätte länge så blir säkert både 1 och 2 eller 3 inlägg till...

Efter allting så åkte vi upp till ica maxi och handlade lite ialllafall. Sen hem och packa det sista och vid halv 11 tror jag att jag kom i säng. Lite lagomt sådär när man ska upp 04,45!  -.- Det var INTE kul att gå upp så tidigt och speciellt inte när jag har vaknat 711 gånger inatt, men inte så konstigt, jag låg och orade mig för att mobilen inte skulle ringa och att jag skulle missa tåget typ. Men jag kom upp iallafall, tog två falu rågrut och drog på mig lite kläder. Halv 6 kom taxin och 06.09 hoppade jag på tåget :) Äntligen påvääääg till älskling! <33
Men nu ska jag nog sova lite om jag nu kan, tåg i bergslagen tågen är ju inte lika mysiga.. Menmen

Vi hörs seanre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0