Sweet dreams!

Blev så hinla trött efter KM idag så jag blev jätte sugen på att bara ligga i soffan och kolla på någon bra barnfilm! Så jag och alex såg björnbröder. Dock så somnade jag efter ca 30 minuter men vaknade efter bara ett kort tag av att mamma ropade att min telefon ringde, så jag kastade mig upp och nerför trappen och svarade (allt detta i sömnen typ) haha Niklas måste ha undrat vad jag höll på med...
Men pratade ett tag iallafall, 12 dagar kvar tills jag åker ner, kommer bli underbart men 12 dagar är alldelens för lång tid att vänta, jag vill åka nu!
Men tror den här veckan kommer gå fort :) På fredag blir det klassfest igen! Tur det, blev jätte partysugen för jag satt och kollade på en massa partybilder från sommaren.
Man blir ju på så bra humör när man kollar på sånt roligt, massa minnen!

Men iallafall så har mormor och morfar vart här ikväll, kikade lite på körslagen och sen så fick pappa för sig att han skulle baka något bröd som han hade hittat ett recept på. haha, Pappa kan INTE läsa recept.. Men vad gör det? Det blev ju bra ändå :) Mamma plattade degen, mormor och Pappa stekte bröden ( var typ tunnbröd ) och jag och morfar provsmakade, måste ju så till så att det går att äta liksom! ;)

Men nu är jag astrött, imorgon ska jag klippa Eric sen blir det väl det vanliga på söndagar, packa fixa och åka till Falun.

usch vad tråkiga mina inlägg blir när det bara blir en massa text !
Men nu ska jag sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0