Klassfest!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen!
Skrev ett helt inlägg om fredagskvällen med bilder och allt igår kväll men sen dor datorn typ så allt försvann... Det var drygt, men tänkte skriva lite nu då iallafall.

Fredagen var GALEN som förväntat, men hur kul som helst! Vid halv 7 tiden tog vi bussen ett par hållplatser till Lina och Andrés place där Millan, Martina, Elin, Malin och två kompisar till André var. Taggade till Dr bombay ;)
Vid 8 tog vi bussen vidare till mc klubben mellan borlänge och falun där vi var. (Rebecka får låna den lokalen gratis)

Efter att ha hoppat av bussen alldelens förtidigt, gått hundra mil (känndes det som) och sedan proppat in 7 stycken i en bil kom vi äntligen fram! Alla hade roliga outfits och vi shakade loss riktigt ordentligt på dansgolvet!
Hade riktigt roligt !
Lite senare kom även teknik-treorna som några andra tjejer i klassen hade bjudit in ;)
Men ja efter ett tag spårade det ur lite grann.. Haha fyfan
Sängen har nog aldrig varit så skön som när vi kom hem där på natten sen.
Klockan 9 ringde dock klockan, 10 kom Familjen och hämtade mig. I inte allt för bra skick blev det en dag på ikea iallafall. Köpte massa hyllor som jag kan ha mina skor på. Så nu får jag plats med kläderna i garderoben när inte skorna tar upp halva platsen. Mattan som jag skulle ha var slut :(

Idag har jag klippt Wilma, klippte lugg på henne också, hon blev så söt! Så klippte jag hannas lugg med och sen åkte jag till Eric och klippte honom.
Nu ska jag snart packa. Måste ju ha rätt mycket med mig den här gången eftersom jag åker till Niklas på Torsdag också. Ska ju inte hem nånting innan.

Men här kommer lite bilder iallafall!
Kommer nog fler på fejjan sen eller något. (När jag har tid och orkar)



Hah, jag har världens bästa klass! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0