Har nyss...


Har nyss ätit god spaghetti och köttfärssås och nu ligger jag i soffan och myser, ska slå på ett oc avsnitt nu tror jag innan mammas pojkar.

idag efter skolan har jag vart nere på stan en sväng, tog ut lite pengar osv. Köpte frukt på ica där jag träffade Jennie och Lisa som också var och handlade :)

Vid femtiden tog jag bussen hem i regnvädret. Såå tråkigt att det bara ska regna hela tiden, kan det inte bli lite kallare så det kommer snö istället?
Jag är så pepp på imorgon alltså! Kommer bli så sjukt kul så jag kan knappt vänta! Börjar lite smått hemma hos Lina innan vi drar vidare till resten av klassen.
Kommer bli kul för busschafören när vi ska åka buss i våra maskeradoutfits ;)
Nej nu blir det oc.
Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0