Göteborg

Hejhej!
Åh vad skönt att vara här nere igen.
Niklas kom och mötte mig på stationen och sen åkte vi hem. Jag drog fram saxarna på en gång ungefär och klippte honom, var hur länge sen som helst ju! Han var verkligen långhårig. Niklas lagade god mat och jag tvingade honom sedan att se på mammas pojkar ! haha Sen såg vi på twilight, varken han eller jag hade sett den förut. Och jag som inte läser böcker har inte heller läst den. Men jag tyckte filmen var rikitgt bra!

Imorse gick han till skolan en sväng och jag låg kvar en stund i sängen, men kunde verkligen inte somna om... drygt men vid tio tiden kom han hem igen så vi åt frukost och myste i soffan lite. Nu har han gått tillbaka till skolan igen och kommer hem vid fem. Så jag tänkte passa på att springa till närmsta H&M och kika om det möjligtsvis kanske kanske kan finnas något kvar.. Inte för att jag ska köpa något men kolla kan man ju alltid göra.
Sen ska jag göra lite viktigare grejjer också! :D Hoppas det går bra!

Nej dags att sätta fart!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0