191109

Ridningen igår gick kanoners! Kul :)
Och idag tog jag som vanligt bussen kvart i nio tillbaka till Falun igen.
Nu ska jag snart kila iväg till Engelskan, eller inte snart men om typ 30 min. Nationella imorgon, uuh det gillas inte, speciellt inte när det är på en fredag! Men Fredagkvällen kommer bli grym iallafall ! Maskeradfest med klassen.
Nu har jag kommit på vad jag ska vara iallafall, men det får ni se imorgon!
På Lördag blir det en tripp till Ikea. Har vart där rätt många gåner iår, det är verkligen inte det att jag har tröttnat på ikea (för vem kan göra det) men det blir ju inte riktigt lika kul att åka dit om man är där ofta. 
Men fortfarande så ska det bli superkul, jag verkligen älskar ikea!
Jag ska iallafall köpa en matta ( likadan som jag lurade på Niklas till hans lägenhet ) Och en klädställning.
haha får ju inte plats i min garderob hemma!
Och jag som sa att jag inte hade några kläder hemma... Dock så kan det ju bero på att jag har skor i halva garderoben. Men det ska vi också göra något åt, har lite ideér men får se hur långt vi kommer med det.

Kommer säkert hem med mer grejjer också, det är ju faktiskt ikea vi ska till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0