Aww baby!

haha, vilken rolig konversation jag har med min underbara pojkvän på msn såhär på fredagskvällen.

Niklas blev lite arg när jag sa åt honom att sluta förhöra mig om musikgrejjer eftersom jag är värdelös på det.
Han tyckte då att han inte kunde veta om jag visste det eller inte om han inte frågade eftersom jag tydligen brukar bli arg när han frågar självklara saker ( enligt mig ) eftersom jag framstår som ganska dum då när han tror att han måste fråga mig om sånt..

Niklas säger (21:28):

om jag tycker vissa saker är realtivt självklart men jag vet att det kanske inte är det för dig, men ibland blir du arg på mig för du tycker jag inte tror att du kan nånting.... hur ska jag veta vilka grejer du vet om jag inte frågar?!

Niklas säger (21:29):

framför allt om jag säer nånting som syftar på nåt, hur ska jag veta om du fattar det eller inte om jag inte frågar???

Carolina, säger (21:29):

Du ska bara veta

haha

Niklas säger (21:30):

tjejer...

Niklas säger (21:31):

mm, gissa ska man göra! kan aldrig säga vad som gäller, spela spel osv..

gah!!!





Men ja det är ju såhär vi tjejer fungerar, man vill att dom ska förstå utan att vi säger något, och förstår de inte blir vi sura. Och egentligen, vore det inte lite enklare att bara säga som det är utan att gå massa krångliga vägar men som jag sa till Niklas, Det är ju det som gör oss så intressanta!


Så han blev lite sur men nu är han glad igen efter att ha muntrat upp honom med några söta ord. Jag älskar dig Niklas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0