301109


Hej!
Nu sitter jag på tåget hem igen,  the hardest part... :(
Men 2,5 vecka ska vi klara nu bara :) Sen är det jullov
Jag har iallafall haft världens underbaraste helg här nere ! Jag verkligen älskar Göteborg
I fredags var jag iallafall på prakitkjakt och det gick ju lätt som en plätt! Så härligt att jag ska vara i göteborg i tre hela veckor i vår.
Niklas var ju i skolan på eftermiddagen så jag fortsatte en stund i Nordstan. H&M blev första stoppet för att spana in jimmy choo kollektionen, eller ja det lilla som fanns kvar. Men det fanns rätt mycket, eller iallafall 4 olika skor och så den där skitsnygga moccaklänningen och lite annat. Skorna var ju verkligen helt sjukt snygga, men jag vågade faktikst inte ens prova dem. Vem vet hur det kunde ha slutat liksom?

Men sen åkte jag hem och efter ett tag kom Niklas och tvingade med mig på chalmers sittning !
Det var verkligen hur kul som helst och alla var jätte snälla! Jag var till och med Toastmaster!  (med Niklas då ;P )  På min första universitets fest liksom!
Och det var första gången maskinteknikerna hade en frisör där iallafall ;) Men det var sporttema med femkamp osv. Sjuka grejjer de har som tradiotioner på alla fester på chalmers, haha massa knäppt med jag hade verkligen askul!

På lördagen låg vi och sov halva dagen typ. Tog en promenad ner till salongen så Niklas fick se den och sen på kvällen blev det biomys. Vi såg 2012! Den var riktigt bra men att jag alltid ska lyckas somna när vi ska se på film! Men missade nog bara några minuter iallafall. 

Söndagen då, jag lyckades få med Niklas på en shoppingtur! Haha alltså det är typ det omöjligaste som finns! Har jag berättat hur det gick förra gången jag var där? 
Vi var iallafall i nordstan och jag gick in på bikbok, när vi hade vart där i typ 20 sekunder suckade niklas och sa typ, äsch jag går till elgiganten istället.. När han sen blev hungrig ringde han och vi gick och åt, efter det gick han hem och jag fick fortsätta att shoppa själv...
Haha
Menmen, den här gången gick det riktigt bra!
Niklas skulle köpa skor och jeans. Topshop/topman = perfekt för båda och sen scorett = ännu mer perfekt för båda :D
När vi båda var tillräckligt trötta åkte vi och handlade och sen hem lagade mat och myyyste som bara den. Såg saw III också, uuuh äckligt.

Och sen så var det måndag och det var bara att packa ihop och åka ner till centralen...
Halv 7 kommer jag fram till falun iallafall.

Nej nu ska jag fortsätta med skvallertidningarna!
Hörs kanske senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0