241109

Hej!
Idag efter skolan åkte Jag, Lina och Linnea till Moduline i Borlänge. ( en affär för frisörer typ ) Lina skulle köpa lite löshår till sin lugg och jag passade på att köpa en pigmentschampo. Härligt att vi får köpa sånt för inköpspriset + moms. Mycket billigare än på salonger :)

När vi kom hem så har jag hunnit handlat, och så har vi tvättat, lagat mat, bakat tills make up kvällen imogon och så har jag bokat taxi också, fan vad dyrt det är alltså! Menmen jag kan ju knappast gå till järnvägsstationen klockan halv 6 på morgonen med packning liksom.
Nej nu har jag en massa att göra innan DH,  45 minuter kvar bara!
Bäst att skynda på lite nudå! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0