231109

Måndag igen. Fan vad trött jag var imorse, trodde seriöst inte jag skulle ta mig ur sängen! Släpade mig in i duschen iaf och kilade iväg till skolan tjugo i 9 på brud och make up. Jag och Lina sminkade varandra som vi ska göra på onsdag. Så nu vet vi precis vad vi ska göra iallafall.
På eftermiddagen rullade vi med curler och clipps som vi ska göra till en festfrisyr imorgon. Gick rätt bra faktiskt, hoppas resultatet blir bra imorgon också.

Sen nu på kvällen var jag ut och gick. Nästan 1 mil och sen en massa styrkeövningar på golvet hemma när jag kom hem. Tog ännu en dusch och nu sitter vi här och ser på Mamma till en mördare...

Imorgon blir nog en rolig dag. Har färg och Anna skulle göra några färgmodeller.
Sen så måste jag handla, packa och beställa taxi tills på torsdag också. Onsdagen kommer ju spenderas i skolan från morgon till kväll så då hinner jag inte.

Nej nu ska jag se klart på det här sen plocka undan lite och så sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0