141109

Allt man ville ha från kollektionen är självklart slut nu på hemsidan. Kommer inte direkt som någon chock ! Men inte en enda från herrkollektionen var slutsålt nu när jag var inne och kikade.

Men KM då! :D
Grunden gick kanon och hon hoppade verkligen asbra! Allt flöt på och kom rätt på alla hinder osv. Alla andra som tävlade ridskolehäst hade fel utom jag och angelica som också red Indiana. Så det var fight mellan oss i omhoppningen. Dock så hoppade ju jag 90/100 cm och hon 80/90 eftersom jag har tävlat lokalt iår. Så hon red först, felfri ! Satte ju ganska stor press på mig..
Så första andra gick bra men sen tredje hindret petade vi :( Lite snäv sväng men hon hoppade rätt fint ändå men så blev det ett litet pet :( Hade lika gärna kunnat gått så det var jätte synd.. Tror jag hade bättre tid också..
Men det blev ju iallafall en andra placering så jag är ändå jätte nöjd! :D Känns hur bra som helst inför nästa år. Mitt mål nästa säsong är att gå felfri LD och även debutera LC och möjligtsvis komma placerad på LC också !


Underbara häst! <3


Grunden

Omhoppning

Omhoppning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0