131109

Fredag den trettonde, jag bryr mig inte särskillt mycket. Namnet Carolina betyder ju lyckosam av en orsak ;)

två lektioner bara som vanligt på fredagar, han förbi frisörhuset och hämtade mina saxar eftersom det blir några klippningar även den här helgen, och han med bussen sen :) På 8 minuter, bra jobbat speciellt när man har astung packning också, går inte direkt att springa till bussen då.
Träffade Andreas på bussen.
Mamma hämtade mig när vi kom fram och så åkte vi och hämta alex, lämnade min packning tog med Hanna och åkte sedan till mormor och morfar.
Jag övningskörde och påvägen hem så var det några killar som gick över gatan jätte segt ( dom stod typ mitt i vägen tillåmed ) så jag tutade åt dom, bara att jag råkade hålla in tuten en anning längre än planerat så dom vart asrädda och hoppade till! Haha Mitt i stan också..
Stackars killar...
Men det gick kanoners idag, Hanna klagade inte ens över att bli wiplash-skadad så det är ju possetivt :)

Ikväll hoppar jag spinningen, har träningsverk i rumpan och låren sen idrotten! Så känner inte för att ta ut mig ännu mer eftersom det är en viktig dag imorgon, KM!
Förut kännde jag att jag verkligen ville vinna och att det var jätte viktigt att vinna nu för tredje året irad eftersom man får behålla vandringspriset då, men nu känns det inte lika viktigt och jag ska bara göra mitt bästa och satsa på en bra runda så får vi se hur långt det räcker. Att ha vunnit två år i rad är ju faktiskt också bra :)

Ikväll blir det istället att bara vara hemma, mysa, kika på idol, och sova tidigt!
Ska vara i stallet klockan 8 imorgon.


Det här känns tungt...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0