101109

Vilken dag!
Har haft produktgenomgång på färg idag med en tjej från Wella.
Hela dagen! Så nu är man fullproppad med information om deras olika färger. Dock så har väl knappt hälften fastnat i huvudet än. Men 6 A-4 papper blev fulla iallafall...
Men det är så kul med färg, längtar tills man själv kommer in i tänket osv :)
Efter skolan beställde jag tågbiljetter så om ca 2 veckor åker jag till Niklas! Tiden går redan jätte fort men snälla kan den inte gå ännu snabbare? Jag saknar honom så mycket!
Fick ett litet fyllesamtal sådär på måndagsnatten.. Förlåt Niklas för att jag blev så arg men jag var trött! :P

Såg ett oc avsnitt också innan Linnea åkte hem. Hon ska på wold cup i simmning imorgon nämligen.
Sen så har jag vart ut och gått, hämtat tågbiljetterna, tagit en sväng på stan (med plånboken hemma för att inte riskera något) och nu tänkte jag mest bara vänta på att DH ska börja.

Imorgon har jag sovmorgon till 11.10! Så skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0