091109

Nu mina vänner är det hurtcarro som har kommit igång ! Imorse gick jag upp kvart över 6 för att hinna gå ut och gå INNAN skolan! :O Så vid halv 7 var jag ute redan och gick :) Jag hann faktiskt lagomt ändå. Dusch, smink, frukost, kläder, föna & platta håret OCH hann i tid till skolan! Det kallar jag duktigt !
I skolan på förmiddagen tränade vi sminkningar inför make up kvällen den 25 då vi ska ha visning osv. Jag gjorde en vår make up på Lina, blev bra tycker jag :)

Sen på eftermiddagen hade vi kundpass, men jag var kassansvarig just idag så hade ingen kund, det blir nästa gång istället.
Och så hade vi klassråd och bestämde klassfest nästnästa helg ! Och med våran klass kan det inte bli annat än grymt kul!

Nu ska vi snart gå upp till volvo ( volvo är typ som statioil här! Kan bli lite konstigt för er som inte vet ) och handla lite småsaker, sen äta! Är döhungrig!

Hörs kanske senare :)
Puss


Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: Nja, vi får se.. jag är så feg av mig, haha!

2009-11-09 @ 18:54:10
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0