071109

jodå jag lever fortfarande efter spinningen! Men det var riktigt drygt men islutet hade jag gärna kört en halvtimme till. Kom liksom in i andra andningen och det känndes som att jag skulle klara hur mycket mer som helst!
När vi kom hem slängde jag mig på golvet och körde sit-ups och andra styrkeövningar också :)

Sen skulle mamma till Avesta och handla lite kläder till Alex så jag sprang in och ut i duschen och var klar på 15 min typ!! Jag köpte med mig lite smink hem, en ny foundation och en röd lip liner som jag ska ha som eyeliner.

Det blev bråk om vem som skulle köra och jag förlorade kampen :( Men på hemvägen fick jag styra bilen iallafall :) Och det gick bra!

Nyss ringde Louise och vid halvfem ska jag dit och klippa henne :)
och så blir det tacomys där sen :)
tack Louise! Du räddade mig ifrån en kväll hemma med 3 st 6-7 åriga killar som ska ha tv-spelskväll! Vem vet hur det ska sluta liksom så bäst att man drar sig undan tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0