051109

Jag har kommit på att de konstigaste människorna hittar man på en buss!

Dagen gick fort, teori på idrotten och sen engelska. Fick tillbaka det här provet som jag tyckte känndes bra när jag gjorde det, det känndes dock inte lika bra att få tillbaka det.. Men vafan, det får duga :)

Och vad mycket snö det har kommit nu! Eller ja, mycket och mycket, rätt så iallafall. Det är kul tycker jag! Längtar så sjukt mycket efter att få glida ner för några backar med min älskade snowboard !
Julen ska vi fira i Norge så då ska jag åka en massa!
Nej nu ska jag skiva klart några frisörarbeten och sen laga mat och ja kanske slå en pling till Niklas ;) Dock så pratar jag med honom på msn just nu :)

Var in på scorett en sväng idag.
Har inte varit där på aslänge, säkert 3 veckor minst!
Men iallafall hade de fått in ett par skor som är en lite nyare modell
av dom här på bilden fast med guldiga kedjor över istället för nitarna, jag tyckete dom var riktigt balla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0