031109

Mumms vilken god middag jag och Linnea lagade idag! Pasta med skinksås, exlusivt värre! ;) Med grönsaker till också, första gången vi köpte det sen vi flyttade hit! haha
Vi lagar ju typ aldrig mat här men nu gjorde vi massor så vi har matlådor också :)
Ikväll blir det Desperate Housewives-mys.
Och nyss upptäckte vi att jag kommer fylla 18 när det är p&l ! Lite konstigt ju men får slå till med 18-års fest efter eller så :)
Nehe, vad ska man hitta på nudå?
Det blir ju nästan lite långtråkigt att inte ha nå plugg ju. Men ska skriva lite frisörarbeten tror jag.
imorgon ska vi till tingsrätten också på samhällen. Får se hur det blir..


Peace and Love förra året :)

Kommentarer
Postat av: Lisa!

jaha, då är det din tur att fylla år på den då, blir midsommar för mig iår ;)

2009-11-04 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0