120509

pust!
Klippningen igår gick bra, var lite nervös faktiskt men Niklas hade ju inte så stora krav direkt. Typ, Gör vad du vill, det blir så bra så. Och hur vill du ha här? ptja jag vet inte, gör som du tror blir bäst!
Så nu får han inte klaga heller, eftersom jag fick bestämma :) haha.

Blev lite plugg när vi kom hemigår och sen kom Louise en sväng :) Jag bjöd på lite gitarr spel och hon måste ha blivit väldigt imponerad! Kanske inte, men iallafall.

Idag är jag ledig och ska ta tag i matten nu.
Och ikväll blir det årets första golfträning! :O Hur det nu ska gå fårvi se!

Jag har åkt på världens förkylning också, hostar, snorar och nyser.. Hoppas det blir lite bättre tills imorgon så jag slipper sitta och hosta i AULAN! För ja, i aulan ska vi göra provet, med alla teknikare ungefär som är supersmarta och kommer gå efter en timme säkert eller något, så blir man jätte stressad.

jaja, matten nudå...

Kommentarer
Postat av: rrrebecka

Sv: På kappahl faktiskt, haha.. brukar aldrig köpa något där..

2009-05-12 @ 22:53:04
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0