Shopaholic?

Bild två timmar, sen var den här dagen avklarad då :D
Vi åkte ner på stan och kikade lite :) Har kommit in så sjukt mycket snyggt nu!
Blir galen, varför måste det jämt komma fina saker när jag redan har shoppat upp alla mina pengar typ ?
Nej fy jag mår inte bra av det här alltså! Shoppingberoende kanske det kallas...

Ett par ascoola mörkröda skor med typ 30 cm klack, haha nej men skyhöga iallafall så var det typ nitar och massa grejjs på fram. Hur snygga som helst! Men dom hade inte kommit in på hemsidan än men ska visa sen när dom gör det!
Men dom iallafall vill jag verkligen ha, dock så kan man väl inte använda dom så ofta kanske men ändå, vafan man kan ju ha dom resten av livet ju! Så ja, jag fyller ju år om typ 1,5 månad och det skulle verkligen vara den bästa presenten! (A)


Sen kom ju matthew williamsons andra kollektion ut idag . Den som kom i alla butiker och inte bara i stockholm och de andra storstäderna. eller ja, allt kommer ju inte till alla butiker och speciellt inte till Falun, men lite fanns det iallafall.  Några snygga bikinis.


Imorgon ska jag och Linnea till kupolen en sväng och leta presenter iallafall. Vi är ju lediga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0