260509

Idag hade vi sista riktiga NK lektionen! Nästa gång ska vi bara ha utvärdering av kursen och det är nog inte så jobbigt. Gud vad skönt säger jag bara!
På frisör började vi kika lite på färg :) Eller ja, maria berättade lite tekniker bara eftersom vi inte ska börja med det på riktigt  förens i tvåan.

Sen idag har jag äntligen klippt alex! Det var välbehövligt, och alla som har en lillebror som är 6 år vet väl att dom absolut inte kan sitta stilla och alltid ska springa och göra andra saker.
Så idag satte jag honom framför tv:en!
Så kunde han sitta där och kolla på svamp bob fyrkant medans jag klippte :D Det funkade riktigt bra! Blev jätte bra iallafall :) Sen fick han en blå tuppkam också, haha han blev söööt !

Sen så har jag övat lite på Hannas balfrisyr men hon ska inte ha så avancerat så det ska nog gå bra imorgon nu :)
Hoppas det inte blir regn på dom bara !

Snart kommer Niklas hit så nu ska jag dra mig härifrån!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0