030509

Haha, jag har träningsverk i armen idag efter all shopping igår! Hade ju så mycket tunga påsar + väska osv !

Imorgon har jag egentligen sovmorgon till 13.40 men jag ska åka 20 över 8 iallafall. Lånade ju hem några glasögon när jag och mamma var och kollade så jag kunde bestämma mig hemma och sådär. Så tänkte lämna tillbaka dom. men kommer väl antagligen vara klar med det typ halv 11, 11 nånting så då får jag väl ta mig en vända på stan. Fast ska nog lämna plånboken hemma för säkerhets skull, jag kan inte riktigt kontrollera mig om jag hittar något fint ;P Och nu får det faktiskt vara slutshoppat på ett tag...

Så imorgon har jag bara Frisör, skön start på en ny vecka!

Nu ska jag ut och springa, 3 gånger den här veckan, sen ska jag springa 3 gånger nästa vecka också, sen 4 gånger osv Mitt mål är att springa ut till Niklas :D haha är ju inte extremt långt så det ska nog kunna gå :)


Kommentarer
Postat av: rrrebecka

sv: Jo, jag vet.. men han sa att man fick åka dit och plugga om man ville :) Tänkte om det var någon som skulle dit? För jag skulle behöva räkna lite.. men sen kom jag på att jag har körlektion, så jag hinner ändå inte, hehe!

2009-05-03 @ 22:03:44
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0