240509

Dom två senaste dagarna har allting bara varit stressigt och jobbigt.

Lördagen gick väl iofs rätt bra med tävlingarna. Kom därifrån 3, halv 4 ungefär. åkte hem och skulle träna på Hannas hår inför balen men slutade i storbråk så ska testa det en annan dag när vi kan vara lite mer snälla mot varann.
Istället åkte jag till Niklas. Hans föräldrar utmanade oss i kubb och första matchen vann vi lätt ;)
Dock förlorade vi sen...

Åkte hem sen eftersom jag skulle upp så tidigt idag. Åkte ut till hamre och ingenting ville fungera som vi ville ha det. Körde ju ihop sig rejält när vi skulle lägga in lagen i klasserna eftersom dom även tävlade individuellt. Men sen kom Anna och räddade oss. Hade inte hon kommit vet jag inte vad vi skulle ha gjort.

Och efter jätte mycket starter tog det äntligen slut och jag kom hem runt 7. Men inte nog med det så var jag tvungen att sätta mig med datorn igen och fixa in alla resultat till Svenska ridsportsförbundet och alla andra som skulle ha dom också.
Så nu är jag skapligt trött på det här och längtar verkligen inte tills nästa tävling.


Imorgon har vi vårt första riktiga kundpass i skolan. Ska bli kul :) Känns ju extra bra också när vi är dom första 1:orna som får ha kunder såhär tidigt. Annars börjar man ju med det i 2:an men eftersom vi tydligen har kommit så långt får vi börja tidigare. Och ändå tycker jag att det går segt inom klippningen... menmen kul ska det bli iallafall :D

Den här veckan är jag Ledig på onsdag eftersom jag ska fixa hannas hår, sen på torsdag ska vi på studieresa sen fredag och Niklas fyller 20! Så funderar på om jag ska vara hemma då kanske. Har ju ändå bara två lektioner.

Men nu ska jag sova, känns som det har blivit alldelens för lite av det den här helgen. Har ingen matte imorgon heller så börjar 10.10 alltså sovmorgon till halv 7 :) Skönt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0