010509

Åh, vilken otroligt rolig kväll det blev igår! Bästa på länge faktiskt!
Grillade hos Linnea först med Lisa och Hanna. haha och ja, har man en sån här elektrisk grilltändare så ta bort den innan ni lägger på maten!

Hanna: Ska man ta bort grilltändaren?
Jag: Nej, det tror jag inte då kommer säkert glöden försvinna.
Hanna & Lisa: Okej (Lägger på maten) AAAJJJJJJJ!!!

Så vill man inte ha världens elstöt i armen så ta ur grilltändaren före. Ett litet tips bara!
Men sen iallafall kom det lite mer folk och det blev massa spel och annat roligt :)
Bilder kommer lite senare. Nu ska jag fortsätta steka i solen och sen kommer mina två kusinbarn och vill bli klippta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, herregud:D

2009-05-03 @ 13:29:20
Postat av: hanna

haha, det där med grillgaffeln gör jag då aldrig om igen :D ni ska ha lite försenat tack för en trevlig kväll också :>

2009-05-11 @ 17:08:33
URL: http://hhannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0