180509

Åh vad kul det var idag på frisör ! Vi fick en docka varsin docka som var skitful och jätte konstigt klippt så skulle vi göra vad vi ville med den så att det vart fint.
Jag tyckte jag lyckades ganska bra faktiskt. Före och efterbild kommer kanske nästa måndag för idag glömde jag att ta en bild efter och kommer ju inte vara i skolan förens på måndag igen, för ja imorgon har jag tydligen bara nationella och sen tar jag helg igen! :D Ons-söndag! Mmh vad jag älskar skolan just nu :D

Idag åkte jag och Linnea förbi kupolen en sväng och kikade lite. Ska dit imorgon med om jag har bestämt mig för vad jag ska köpa först bara...
Var kvar en stund på stan i falun också innan och då provade jag puddingarna på scorett. Altså jag dör ju ! Dom är så sjukt snygga. Vill verkligen ha dom. Fast vill ha dom röda men fanns ingen storlek så provade dom svarta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0