250509

Åh kundpasset gick  jätte bra idag! hon blev supernöjd och jag med :) Jag lyckades klippa mig i fingret igen också... Lite mindre bra.
Efter det var vi tvungna att fortsätta med att föna vågor på en herrdocka. Det gick inte bra. Det är ju liksom inte ens kul och då orkar man inte heller anstränga sig.

Sen fick vi iallafall skjuts hem med Linneas pappa, eller ja egentligen av Linnea för hon körde :D

Slängde i mig lite mat och skulle sen ut och springa men fastnade i solen 1,5 timme innan jag tilslut knöt på mig springskorna och tog en vända :)
och det märks ju på en gång när man har vart sjuk och inte tränat på länge. Jag var ju helt slut efter det där och var tillåmed tvungen att stanna och gå en stund. Sen kom jag hem och vilade lite sen blev det sit-ups och lite annat också :) Nu har jag börjat min springvecka iallafall. Ska försöka komma ut 3 gånger den här veckan nu.

Och idag tog jag en efterbild på dockan som vi fick klippa hur vi ville på förra måndagen.

Före och efter kanske ni kan lista ut själva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0