:)

åh idag har jag vart på myshumör hela dagen, ville bara åka hem och krypa ner under täcket och se på oc och mysa. Perfekt dag för det ju när det regnar och har sig.
Ibland kan regn faktiskt vara bra.
Men nej, jag fick stå ut med både NK och Svenska innan det var dags för frisör. Rullade snedlugg med clips, inte så jätte roligt precis men det gick iallafall :)
Nu kom jag precis ut ur duschen och ska snart iväg till Hamre på TS Möte. Sen får jag iallafall träffa Niklas :)

Nästa vecka ser riktigt lugn ut! Måndag vanlig dag (3 lektioner), Tisdag 1 lektion, onsdag 2 lektioner, torsdag 1 lektion och LEDIG på fredag :D Underbaaart! 
Sommarlovet närmar sig med stormsteg!


Kommentarer
Postat av: Lisa

men sluta ha det så jävla bra i skolan :P

2009-05-05 @ 20:48:46
URL: http://lisahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0