Toppen helg!

Åh vilken mysig helg jag har haft!
I fredags blev det födelsedagsmys för Niklas som fyllde 20 :) Satt ute i solen, åt och drack gott och hade det jätte mysigt.
Sen blev det tidig uppstigning på Lördagen för att åka iväg till malung där vi bodde på hotell, spelade golf och åt supergod mat!
Hotellet låg precis vid dalälven och det var hur fint som helst!
Sen spelade vi idag med innan vi åkte hem. Gick bättre idag iallafall än i går.
Då funkade absolut inget slag alls!
Så nu har jag härlig bränna på armarna vill jag lova... Suck, kommer inte kunna visa mig i linne på ett tag nu tills det här har gått bort ! Jag som aldrig brukar bli röd.

När vi kom hem nu på kvällen iallafall så tog jag mig ut på en springtur. var ju liksom tvungen eftersom jag har sagt 3 ggr i veckan och det är söndag, så fanns inga alternativ.
Först gå 36 hål på två dagar sen kommma hem och springa några kilometer... Ja nu har då jag fått min motion för nån dag framöver iallafall.

imorgon är det skola igen. jag har ingen matte (tror jag) så blir en liten sovmorgon iallafall :)  Den här veckan ser ganska normal ut faktiskt!
Ganska ovanligt ju, brukar alltid vara några lektioner som vi inte ska ha men vi får väl se :)
På fredag har jag iallafall tagit ledigt :)
Då äre STUDENTEN! Kul för dom som går ut, själv har man ju två år kvar..
Men ska det gå lika snabbt som det här första året har gjort kommer ju det iofs inte bli några problem alls!

Nej nu ska jag allt sova, svider i ögonen efter all sol idag !
Men ska väl iofs inte klaga, det är ju faktiskt superhärligt !



Puss, Sovgott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0