Stockholm!

3 par skor, två klänningar, en skinnjacka och mitt favoritläppglans fick jag med mig hem från gårdagens shoppingtur. Jag är supernöjd! Har ju bara haft en brun skinnjacka förut och så brukar jag låna Hannas svarta ibland men nu köpte jag mig iallafall en egen svart. lite kortare modell med sned dragkedja :)  Har spenderat alldelens för mycket pengar men för att inte få allt för mycket ångest över det så får jag tänka på alla kap jag gjort också!  Som till exempel skinnjackan som skulle ha kostat 2000, den köpte jag för endast 4 hundralappar!  Inte illa va?

runt 5 tiden kännde vi oss iallafall klara och började gå mot centralen igen, och efter allt shoppande var en cheeseburgare på donken det enda vi kände att vi hade råd med. Vem sjutton vill kasta pengar på mat liksom? Så det fick bli vår lite försenade lunch. Sen hoppade vi på det fullproppade tåget iallafall. Och eftersom vi inte hade någon platsbiljett så fick vi sitta mellan två vagnar på golvet mellan uppsala och sala ungefär ;P Men det gick ju det med.
Sen skyndade jag mig hem, slängde in alla påsar, tog en dusch och sen åkte jag ut till söt Niklas och åt got mat och myste :)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0