Ovärd skoldag

Gick till engelskan och ser att det står " gå till aulan" på dörren. Då var det musiktreorna som hade konsert. Gud vad duktiga alla är på att sjunga alltså!
Skulle också vilja kunna sjunga sådär.
Sen skulle vi ha idrott men tydligen så vare ingen thai chi idag och jag hade ju inga kläder med mig, och inte Linnea heller så josse kom och hämtade oss. Gick lite på stan och sen åkte vi hem.

Nu har jag precis packat klart och ska åka till Niklas som fyller 20 år idag! :D GRATTIS <33
 

Hinner inte skriva nå mer för nu vill jag träffa söt Niklas! ska skynda mig allt vad jag har dit!

Föresten så älskar jag vädret!
Ha det så bra i helgen, det ska jag ha! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0