Godmorgon!

Imorse ringde klockan 06.20 och jag fattade verkligen inte varför den ringde, vad är det för dag? ska jag verkligen upp idag? osv Men sen kom jag på att vi faktiskt drar till Stockholm idag så då skuttade jag upp ur sängen på 2 sekunder ungefär!
Tåget går om en timme och 20 minuter och på den tiden ska jag hinna fixa håret och välja kläder. Känns som jag är ute i ganska god tid för en gångs skull :)
Problemet är ju bara vad jag ska ta för skor, bekväma att gå i en hel dag, snygga, lätta att ta på och av sig (man måste ju kunna prova skor) Skulle kunna ta conversen men då är det ju jättejobbigt att prova skor eftersom det ta ett år att knyta dom typ. Så nej, får bli nå ballerina eller gladiatorsandalerna :)
Men jaja, ikväll hinner jag nog inte blogga när vi kommit hem för då ska jag till Niklas och mysa! Så vi hörs på söndag eftermiddag/kväll istället :)
Ha en bra dag allihopa, för det ska jag ha !



Stockholm+Shopping+Linnea=UNDERBAR DAG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0