:)

Åh vad kul det var att hoppa idag! Men hur jobbigt som helst. Och dom som inte rider kan nog inte förstå det som jag tänker säga nu.
- Det var jobbigare än en springrunda! eller åtminstånde lika jobbigt.
Var helt slut efteråt. Ibörjan hoppade vi på en åttvolt och det gick lite sissodär men tillslut fick jag koll på galoppen och allt sånt där.
Sen hoppade vi en bana :) Med höjder också! Hur kul som helst! Tävlingshöjd + lite till :) Det gick superbra sista vändan, första rundan kom jag lite fel på hindrerna och sådär. Så som Kajsa sa också på sista vändan.
 - Nu ser det lite mer ut som "Ni" igen.
Och så känndes det verkligen också. Det konstiga är ju att det alltid går bättre om det är högre höjder. Fast det kan väl bero på att hon tar i lite mer då. + att det blir lättare att komma rätt på hindrerna.

Imorgon blir det skola på förmiddagen med bild. Sen ska jag och Freja ta ett varv på golfbanan på kvällen. Och idag är jag helt stel i ryggen från golfen igår! Länge sen man spelade så blir ju lite ovant.
Men hoppas det går bra imorgon iallafall.

Föresten, The killers på stranden i Danmark, Det låter väl lite underbart ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0