210509

Åh fysjutton vilken lång dag det har varit idag.
Gick upp klockan 6, gjorde mig iordning och åkte till stallet. 
Gick rätt fort att bli klara så vi gick ut och kikade lite på dom som red.
När hanna var klar med sina Naglar åkte vi och spelade golf. Det gick inte alls bra men på något vis fick jag ihop lite poäng ändå.
Och hungriga som vi var ringde mormor och bjöd oss på mat, dagens räddning! Och mumms vad god mat det var!
Men vi han inte stanna längre utan Hanna fick skjutsa ut oss till Hamre igen.
Men innan det hann vi med ett stopp på lappens, choklad och winernougat slank ner i min mage :)

Och så har vi hållt på med dom här dumma startlistorna som tiderna aldrig vill bli rätt på. Men tillslut gick det så nu känns det jätte skönt att ha det avklarat iallafall.

Nu ska jag sova för morgondagens utmaning blir att släpa med Alex på kupolen med Hanna.... Och det kan behövas väldigt många lycka till på den faktiskt...
Sen klockan 3 ska jag vara i Hamre för att fixa banan och sådär.

Men nej, fan vad trött jag är. Nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0