130509

Idag tog jag sovmorgon till 6! ojojoj, kan ni tänka er? 
Det var faktiskt riktigt skönt fast det bara är en halvtimme.
Skippade sminket idag så blev en sjukling outfit idag, inget smink, håret i en tofs, mjukisbrallor och converse! usch hade jag inte haft Nationella idag hade jag stannat hemma !
Min näsa rinner + jätte jobbig hosta. Men jag kände mig ganska tvungen att gå till skolan faktiskt.
Provet gick bättre än väntat (känndes det som iallafall) så det var skönt :) Fast det svåra kommer väl på tisdag när det är del 2.

Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på oc och dricka varm oboy och försöka friskna till lite, för ikväll är det hoppning på ridningen och det missar jag INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0