100509


Skoldagen i fredags vart lite knäpp men efter många om och men gjorde jag iallafall dataprovet så nu slipper jag det för alltid! :D Kännde att jag inte hade riktigt koll på allt man skulle kunna men vad sjutton, chansa kan man ju göra. Så det gjorde jag.  Men skönt att inte ha någon mer data nu iallafall.

Sen sov jag hos Niklas. Och på Lördagen vaknade vi och skulle egentligen in till stan och åka karusell med Alex på marknaden eftersom jag hade lovat att åka med honom. Men sen hade han tydligen åkt med en kompis istället så då åkte vi hem till mig och gjorde ett gamalt matte nationellt prov. Det gick ganska bra så om det går så på Onsdag är jag helnöjd!
Och mamma och pappa rotade fram massa fula kort på mig som dom verkligen var tvungna att visa Niklas också...Elakt säger jag bara!
Jag har även spelat gitarr tills jag fick kramp i fingrarna ungefär. Men nu kan jag faktiskt the scientist! Dock låter det väl inte riktigt lika bra som när Niklas spelar men jaja, det kommer väl! :D

Och imorse åkte han iallafall. Stackarn ska sitta och åka till stockholm för å lämna en bil och sen hem igen. Kul att åka bil hela dagen!

Men nu ska jag ta tag i den här dagen. Träning, städning och plugg står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0