060509


Det är sjukt svårt att komma upp ur sängen när man har en annan bredvid sig som kan ligga kvar hur länge som helst.
Men kvart i 11 kom jag tillslut upp efter många om och men.
Tog bussen vid 12 och Niklas åkte hem.
När vi kommer till skolan och ska ha matte som var det enda jag åkte dit för ungefär. Så säger han att det är Dans i aulan som man får kolla på. Och visst, jag behöver räkna matte men vad väljer man liksom?
Så då såg vi på den och sen han jag kanske räkna 3 tal efteråt. Sen thai shi. Men ja, vilken värd dag..


Och i helgen är det marknad, alla ska typ ut men jag vettesjutton om jag ska det. Är mer sugen på en myshelg faktiskt. Men vi får se! :)

Nu ska jag ut till Hamre och rida iallafall. Så måste skynda mig lite, Louise kommer och hämtar upp mig om tio minuter!

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0