050509

Igår han jag inte blogga alls, för en gångs skull tog jag tag i pluggandet direkt när jag kom hem typ halv 5 och blev inte klar förens halv 9 typ!
Fy vad jobbigt det är alltså, och jag menar hur många gånger brukar jag få plugga hemma? inte många kan jag tala om för vi har det ju faktiskt väldigt slappt så egentligen borde jag inte ens klaga.
Skulle iallalfall skriva klart en saga som vi håller på med på svenskan. Min vart asdålig. Jag har ingen som helst fantasi men jaja, nu får den duga.
Sen gjorde jag några tal i matten också. Nationella nästa onsdag! :S Då gäller det!
Har haft rätt dåligt på alla andra  prov men våran lärare är ju lite knäpp och tycker att det nästan bara är nationella som räknas. Och att allt man gör innan bara är övning inför det.
Så ja om jag kan få bra på det här nu så skulle det ju vara bra!
Därför ska jag verkligen repitera allt 1000 gånger så det fastnar i mitt huvud sen.

Och idag är det en sån här dag som jag bara skulle vilja sova bort!
Men nu måste jag gå ner och ha NK...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0