Vår ?

Tjoho! Är så himla glad idag! :D
Solen strålar och snön smälter, snälla inge mer snö och minusgrader nu, jag vill ha VÅR!
Jag och Louise tog oss iallafall en promenad för en stund sen. Det var härligt det!
Sen så har jag suttit ute på verandan i solen och invigt mina nya solbrillor. (Y)

Nu måste jag verkligen skriva ner lite i min träningsdagbok som vi håller på med på idrotten. har inte skrivit nånting än och vi har ändå hållt på i två veckor, kommer ju knappt ihåg vad jag har gjort :P
En vecka till ska vi göra det. Och jag vill bli helt frisk så man kan träna meeeer!!


Kommentarer
Postat av: rebecka

En vecka till, det är väl ändå 2 veckor till?

vi skulle hålla på i 3 veckor, 10-13 :)

2009-03-15 @ 21:38:06
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0