290309

Så var den här helgen också över, har varit en väldigt bra helg och nu är jag redo för en ny vecka. Visst känns det väl lite jobbig att ha måndag och tisdag framför sig men sen rullar ju allt på igen. Det är ju bara två veckor kvar till påsklovet också. Blir ingen tripp till Norge iallafall då.. Mina kusiner skulle dit. Tråkigt, men nu skulle ju romme ha öppet några veckor extra så då kan man ju åka där :)


Idag har jag pluggat matte, så har inte så jätte många tal kvar nu. Känns bra att vara klar i tid inför ett prov för en gångs skull.

Sen övningskörde jag när Hanna skulle till tåget.

Nyss klippte jag alexander, han sitter aldrig stilla, men nu skyndade jag mig och det gick väldigt bra, var nog klar på 25-30 minuter tror jag.

Nu ska jag se på wipeout! :D Sen sova tidigt så man kommer upp imorgon! :D
Fast imorse sov jag till kvart i 12! Det var evigheter sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0