310309

Naturkunskapsprovet gick hyffsat ändå, eller det känndes som det iallafall får väl se nästa vecka om hon har hunnit kika på det än.
Min uppsättning på frisörlektionen blev helt okej idag också. Alla andra gjorde också superfina.
Imorgon har vi sovmorgon till 12.10 igen, första lektionen har vi matteprov. Så skönt med bara två lektioner. Jag ska åka 20 över 8 bussen så jag kommer komma lite tidigare men ska gå och kika på lite kläder innan faktiskt :)

idag tog jag och Linnea oss en promenix till tåget istället för att ta bussen. Även fast det känns som att det är jätte långt till stan så är det ju faktiskt inte det, tar väl kanske 30 minuter att gå till järnvägsstationenungefär. Så nu ska vi gå dit minst en gång i veckan har vi bestämt.

Och så var det första april imorgon då! Tänk att det redan är april, helt sjukt.
så imorgon är det 17 dar kvar till modevisningen... :S usch vad läskigt det ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0