Tisdag

Klippte klart Jesusfrillan idag, hade så kort lektion så han inte börja med någonting annat sen.
Det var en halvtimme tills bussen till stan skulle gå så jag och linnea skulle gå till Volvo och köpa frukt, men när vi står i kassan så ser vi bussen komma utanför!
haha, men vad gör vi inte, jo vi tror ju att vi ska hinna springa 500 meter och att inte bussen ska ha åkt än.
Jag trodde aldrig vi skulle hinna men det gjorde vi!
Första gången det var något bra med att det är typ 100 pers som ska på bussen vid haraldsbo.
Sen gick vi till Gina en sväng, hittade ingenting, bra det ju, ska försöka spara mina pengar nu faktiskt ! :D
Men imorse tappade jag ut mitt puder som jag redan har tappat i golvet en gång så det var småbitar men har använt det ändå. men nu åkte allt ut på golvet -.-
Så glömde jag ju av att köpa det idag, så nu får jag väl klara mig utan det ett par dar. imorgon hinner jag iallafall inte köpa nytt. Menmen jag överlever nog :)

åh såg nyss på den rätte för rosing. Och hur söt är inte Hugo då?
Och nu kikar jag på säsongspremiären av Desperate housewives, äntligen! :D
Nu är det reklam men det börjar nog snart så nu ska jag gååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0