190309

Idag permanentade jag håret på Alice som så snällt ställde upp som modell i sista sekund. Det gick väldigt bra, blir så stressad bara när man har haft i permanentvätskan eftersom man måste vara med och ta provlock hela tiden och vid precis rätt tillfälle ska man skölja ur.
Om man har det i för länge kan det gå av och om man har i det för kort blir det inget så det måste verkligen vara perfekt!
Men ja somdsagt det gick bra :)

Idag hade jag skinnjackan på mig för första gången iår. Det väcker ganska mycket vårkänslor vill jag lova!

Tänk, imorgon är det redan fredag! Helt sjukt hur snabbt tiden går, när måndagarna är avklarade iallafall!
Gick förbi mammas jobb innan pappa kom och skjutsade hem mig idag. Haha dom är ju så himla söta! Så fort man kommer så vill dom leka och läsa böcker osv. Söta ungar det där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0