...

Idag fick vi veta att det var någon som hade försökt tända eld på skolan igen!
Igår hade någon kommit in på en toa och märkt det som tur var, vi har ju sånt här tak som man kan lyfta på, typ pappersskivor eller vad det är. Så dom hade tänt eld på papper och kastat upp det där och haft på tändvätska också !
Helt sjukt, är ju faktiskt läskigt!
Men det verkar som att det är någon som inte går på skolan som har gjort det också...
Det var ju som våran svenska lärare sa, tänk på alla papper med våra provresultat mm. Vad händer om allt det skulle försvinna?
bara att börja om och göra allt igen eller?



imorgon blire sovmorgon till 12.10 :) men tror jag måste åka 20 över 8 ändå, om ingen kan skjutsa mig till tåget 9.36
menmen får jag åka tidigt kan jag ju passa på att plugga lite också, så man utnyttjar tiden till något vettigt istället för att gå runt på stan och slösa massa pengar.

Hoppas på lite träningsverk imorgon iallafall efter gymmet idag. Men det får vi se!
Nu ska jag se på DH!

Puss!

Kommentarer
Postat av: lina

sv: jaa det är skiitgoot:D jummi:)

2009-03-24 @ 21:55:27
URL: http://linagrunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0