100309

Hallå :)

åh fy vad dåligt det gick idag på frisörlektionen.
Vi skulle föna vågor på en herrdocka och nej det gick verkligen inte, och när det inte funkar från början blir man ju bara irreterad och arg så funkar det ännu mindre. Tur att vi hade kort lektion, inte ofta jag brukar känna så här men ah, det är inte kul när det inte går bra :P

I söndags när jag åkte på gympan i vasahallen började jag känna av halsen och nu har det bara blivit värre, så jag försökte inte ens hinna med att träna idag. För att bli sjuk är det minsta jag vill bli just nu. Hoppas det går över iallafall.

Och imorgon har vi ju egentligen sovmorgon men nu skulle vi inte ha någon hår & kemi så vi börjar inte förens 12.15 ! :D ganska skönt med bara två lektioner.
Men jag funderar på att skippa sovmorgonen och åka i vanlig tid ändå så jag hinner över till kupolen en sväng :)

Nu ska jag dricka teee!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Skönt att jag inte var den enda som det gick dåligt för..

fyfan. Jag höll på att bryta ihop.

Kände mig helt värdelös, nästan så jag ville hoppa av frisör xD

2009-03-10 @ 22:21:21
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: Jag med, det gick verkligen inte ju!

2009-03-11 @ 17:31:21
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0