Godmorgon!


Inatt har jag sovit  10,5 timme, det var sköönt, fast förut kunde jag ju sova 12 timmar helt utan problem så skulle gärna ha kunnat sova lite längre idag med. Men ja, ändå skönt att inte sova bort hela dagen :)
                                                                                                                                                    
Idag gjorde jag smoothie till frukost :)
Den blev god och nu är jag proppmätt!
                                                                      

(2 stora glas)                                               
2 kiwi
1 banan
2 dl hallon (frysta)
vindruvor
hallon & blåbärsyoughurt
En skvätt mjölk

Man tager vad man haver helt enkelt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0