Måndag

Eftersom jag städade min garderob igår så hittade jag ju faktiskt en hel del och fick inspiration till vad jag ska ha på mig på Fredag.
Ett tublinne från mq som jag aldrig använt ska jag använda som klänning.
Ja altså dra ner det så det kommer sitta i midjan ungefär.
Sen så ska jag ha ett svart linne under. Tjorja iallafall, hinner nog ändra mig och komma på något nytt flera gånger innan fredag iallafall :P
Och eftersom jag inte köper något nytt nu så ska jag nog unna mig ett par nya klackar istället :)

Nej nu måste jag fortsätta med matten...
Ikväll blir det gympa iallafall, men kan inte bestämma mig för om jag ska gå i stan eller här i västerby...
bättre träning i stan men ganska skönt att inte behöva åka. Aja får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0