Jag vill ha tillbaka min röst!

Det är tur att det här är en blogg där man skriver och inte pratar.
För ni skulle knappt höra vad jag säger. Jag antar att jag har pratat för mycket på den senaste tiden, har ju inte ont i halsen är bara sjuuukt hes !
Känns väl inte sådär jätte kul med tanke på att det är klassfest imorgon och då vill man väl kunna prata. Menmen, ska inte prata så mycket imorgon på dagen så rösten får vila sig lite, haha kanske fungerar!

Skön dag har det varit också. slutade runt halv 2 tror jag så jag och Linnea åkte hem hit och käkade lite och jag lånade ut hannas klänning till henne, hoppas hon inte märker det ! ;) Fast det borde väl iofs inte göra något, hennes kompisar har ju lånat massa av mig så..
Sen skjutsade mamma in oss till gymmet.
Blev en timme bara. Men ja, är ju somsagt lite halvsjuk så det var väl bra.
Sen solade jag också och så övningskörde jag hem. Fan vad bra jag är på att köra alltså! :D
Dock tror jag inte vi skulle få samma svar om vi frågade Louise som fick sitta helt livrädd i baksätet igår. Hon tyckte visst att jag körde lite för nära kanten.

Och idag träffade jag på Jesper och Aron i borlänge också! Hann inte prata så länge men kul att se dom igen :)

Men iallafall så har jag bara data imorgon och jag ska faktiskt åka på den lektionen.
Idag köpte jag en sånhär Vitamin care också, god var den, och så ska den ju vara fylld med vitaminer och nyttigheter också.
Nu ska jag sova, gör allt för att få tillbaka min röst nu, chansar på att sömn kan hjälpa lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0