Sweet dreams

usch, nu börjar jag bli hes också. Har inte så ont i halsen iallafall.
Hoppas det blir bättre tills imorgon, vill verkligen inte tappa rösten men som jag oftast gör när jag blir hes. Hoppas inte!
Och jag vill gymma imorgon, och sola! Men om man är förkyld och så, då kan man väl träna ändå om man bara tränar muskler och inte kondition? Har för mig det iallafall. 
Och eftersom vi ska ha permanentkunder imorgon ska vi ju ha frisör hela dagen och när vi är klara borde vi ju faktiskt få sluta. Altså lite tidigare än fyra hoppas jag, för då hinner jag nog med en sväng på gymmet.

På fredag har vi bara en lektion också! Men funderar på att skippa den, fast jag vet inte, datan har ju gått bort så mycket av och sånt där så kanske borde vara bra att gå..
Aja det visar sig helt enkelt.
Vill ha mer te, altså egentligen vad gör te för nytta för halsen ? Ingen nytta alls tror jag, bara att man tror att det ska bli bättre men det blire ju inte...
fast det kanske lenar lite i halsen men jaja, nu ska jag sova. Sömn borde ju vara bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0