Suck..

usch, det gick sämst idag på tävlingen.
Kännde redan på framridningen att hon inte svarade för hjälperna och var jätte seg osv..
Kom in på banan och skulle hoppa fram på första hindret, alldelens för dålig galopp så det blev en krasch rätt in i hindret... Hinderstöden och allting ramlade. Helt och hållet mitt fel pga galoppen.
Så hon blev ju såklart jätterädd men tog mig över det hindret sen, stannade på tvåan, hoppade trean stannade på fyran 2 gånger så då blev jag ju utesluten men red klart banan. Femte hindret gick bra med sen stopp på sexan också,  sista kom vi över.
Så nej, det var inte våran dag idag.
Stackarn blev ju helt svälld på ena frambenet :/ Hoppas det går över.

Pappa och alexander har vart och köpt en cross till han idag också, hah 6 år och har en cross som går i 70! Går ju fan snabbare än min moppe ju! ;P
Så nu springer alex runt här och överlycklig.

Strax kommer Louise hit så nu ska jag gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0