Sovgott!

Nyss skrev jag ett inlägg, det försvann på något konstigt vis. Nu orkar jag inte skriva om allt så får bli ett kort...
Idag skippade jag träningen helt och har istället bara slappat och kikat på Den rätte för rosing och sen DH. Så himla spännande!

Imorgon börjar vi inte förens 12.20 men om jag skulle åka buss måste jag åka 20 över 8... Känns ju inte så jätte kul men jag hade turen att ha en mormor och en morfar som åker antingen till stugan i Norge, eller till deras husvagn i Lofsdalen stup i kvarten.
Denna gång skulle dom åka till Norge så då skjutsar dom förbi mig till falun innan :) sweet!
Kan ju sova till halv 10 ungefär :D Ganska härligt måste jag säga.
Två lektioner har vi också bara.

Nu ska jag sova, det är ju hur skönt som helst att gå och lägga sig och veta att man kommer få sova ca 10-11 timmar! :D istället för 7 ungefär ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0