Lördag

Så här slut har jag nog inte varit på jag vet inte hur länge!
2 timmar på gymmet blev det, sen solade jag, var första gången i Vasahallen och jäklar vilken skillnad från meddos solarier. Dom här blev ju jätte varma, trodde jag skulle flyta bort och även fast jag bara solade i 15 minuter så låg jag typ och önskade att det snart skulle vara slut!
Det där var ju nästan inte ens skönt när det blev fööör varmt!
Trodde jag skulle svimma när jag klev ur och stälde mig upp.
Och eftersom jag inte hade fått i mig så mycket frukost kanske det var därför.
Sen ringer jag mamma och dom var på järnhandeln så då gick jag dit, så blev några minuters promenad också.

Nu måste jag plugga matte lite grann, eftersom vi inte hade någon lektion i fredags så måste vi ju göra det hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0